[playstation] .device.ipod.hack.cheats.Two.Dots.app

hack.cheats.app.Two.Dots

 

 

⟱⟱⟱⟱⟱

firstgamehack.com

⇑⇑⇑⇑⇑

 


Ustvarjalci Playdots, Inc. naprave Iphone 41788 glasov Odkrita Dve Dots sem odkrila precej časa nazaj, in to igro sem ljubila. Za razliko od drugih iger istega žanra to ni čista sreča. Ko igrate igro in napredujete, se naučite strategizirati. Eden od mojih najljubših delov o namestitvi Dots Dots je, da se ojačevalci in goljufa zlahka dobijo brezplačno. Če potrebujete malo pomoči na eni najtežjih ravneh, lahko uporabite goljufanje, ne da bi vam bilo treba skrbeti za enkratno pomoč. Zasnova je čista, elegantna in enostavna za navigacijo. Všeč mi je, da ne nudijo samodejnih poglobljenih vaj za nove pike in kaj počnejo. Zanimivo je igrati se z njim in odkriti mehaniko zase. Za tiste, ki ste ostali zmedeni in potrebujete več pojasnil, je na kartici vadnice, ki vam daje več idej, s katerimi se ukvarjate. Igra ima različne odseke, kar je privlačen koncept, saj nisem zares želel razdelka monster dot. Odseki po tem so bili veliko bolj prijetni za igranje in od takrat se nisem srečal z demonsko piko. Provide Razvijalci iger vsak teden nudijo posodobitve z novimi vsebinami, ki zamahnejo napake in dajejo igralcem nov material. Tom povzamem, zasvojen sem Datum objave 2014-05-29 Puzzle Stalne izboljšave stabilnosti in učinkovitosti.

 

 

 

 

Kommentera här: